雨天的路,晴天再走,可以嗎?

Saturday, July 08, 2006

頹‧

我告訴Connie, 呢一刻,我對生命失去了盼望。我的掙扎不是去唔去馬鞍山,而係返唔返教會。
我並唔係想人Serve自己,坦白講,我覺得幫到人是豐富了自己的生命,不過,在信仰的層面上,呢一刻,sorry, 我真的感乏力。

唔係第一日識我o既朋友,或者都知我是情緒極端的人。開心的時候,我可以笑到淚都快要跑出來。不快樂的時候,天朗氣清也盡變愁雲慘霧,吃Hershey's 的白巧克力也嚐不出絲毫甜味。

面對鏡子,怎樣也擠不出笑容。

我好想讓自己快樂起來。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home